Sunday, May 9, 2010

citer sikit...

10/05/2010 - Isnin - 14.00pm.

Huish.. lamanya tk entry kat blog.. hehehe... masa tgh tensen ari tu.. ari2 key in.
apa nk buat.. tgh bz.. sumer rls upgrade nk go live.. ari ni siap 1 market.. go live nye ari rabu nnt..
pastu bleh arr.. goyang2 kaki... :p

hmm.. bulan 5 ni.. xtvt aku penuh..
yg baru lepas.. 6/5 ari kamis lepas.. sambut ari jadi along yg ke 9 taon..
ala.. sambut kecil2an je.. kami anak beranak.. beli kek pastu tiup lilin.. (terpaksa tiup lilin 2 kali sbb si bongsu meraung nak tiup lilin gak!!! hahahaha).
pastu.. jumaat lps.. tv kat umah aku rosak.. so.. hari pertama takde TV kat umah.. laki aku mcm cacing kepanasan... hehehe... aku mmg tk layan sgt ngan TV... tp sbb kesian kan..
mlm tu jugak gi survey kat kedai.. so, sambar la 1.. itu pun esok harinya baru dorg deliv. kt umah.
tp.. belum smpi lg tv baru.. tv yg lama dah siap repair plak.. adess.... dah byr punya pasal.. amik jer la tv tu.. :p
ni belum amik lagi kat kedai ni.. tunggu ayahnya free baru gi amik.

start ari ni.. smpi jumaat minggu dpn (2 wks), aku masuk shif pagi.. ganti bos yg gi shanghai..
pg tadi.. biasala.. ari pertama.. punya la sekso acik nk bangun.. tp kuatkan jugak..
tk pe la.. lagi 15 minit nk blah dah..

hm.. balik keje jumaat lepas.. jalan punya la jammed.. 1st.. kat hicom.. tu kena tempias sbb ada xciden kat kesas (area kemuning). pastu bila sampai kat salak tinggi pun jammed jugak.. smpi ler r/bout.. ingatkan ada roadblock.. tp bila lalu kat dpn kawasan lombong tu (tpt mancing).. siap ada polis ngan bomba lg.. memula aku ingatkan.. ada xciden.. tp bila tengok.. takde keta yg xciden pun.. ni mesti ada kes lemas.. (even setau aku blum ada kes lemas lg kat lombong tu).
then bila smpi umah.. baru la tau.. rupa2nya mmg ada budak lemas kat lombong tu..
3 org.. 2 india ngan 1 melayu.. lagi sorg selamat..
ishh!!!! knp smpi jadi camtu!!! aku pun dah panik gak.. anak sapa la yg kena tu..
tp dgr2.. budak cempaka 2.. adoih!!!! nak je.. buat report kat MPN.. suh kambus je kolam tu!!!
menyusahkan org je.. bukan nya ada faedah pun kolam tu.. dah ler tersorok dari mainroad..

ok la.. nnt sambung lagi.. bila free.. :)

No comments:

Post a Comment