Tuesday, April 27, 2010

hari rabu

28.04.2010, rabu - 11.15am.

smpi dah tk tau nk bg title apa... letak jer la ari rabu.. :p
dah mcm diary pulak blog aku nih.. ketagih nk publish post tetiap ari plak!
apapun.. rahsia aku dah terbongkar.. sbb sorg kwn aku dah tau site nih!
arrammakk!!!! bikin malu chek jer...
hmm... ingatkan nk menyamar2.. as this is d place.. yg aku leh luahkan sumer emosi aku...
tp tk pe la.. aku pun suka gak masuk blog dia.. mekasih la, sbb jadi sahabat yg prihatin.. hehehe... pastu sudi pulak add-link aku nyer website.. mekasih lagik sekali.. nnt kita calling2 utk dating, k!

ari ni.. walaupun aku leh bernapas dgn lega sbb 1 of my installation utk 1 market dah siap, tp sesak napeh gak ni.. sbb nye..
1. income tax aku.. tgh fill-up half way.. even dis is my 2nd time guna efiling, tp mana la nk ingat ye tak.. tengok calc pun.. mcm salah je.. adeh... pswd pun mula2 tu.. main taram je...
ye la.. last key in.. setaon yg lepas. apapun.. ari nih... aku kena submit jugak tu!!!
2. tgh kecut perut nih!! hehehe.. esok ada i/v kat tgh2 KL. kiranya esok aku amik hlf day then dr opis terus ler pegi i/v ni... start at 3. tp masalahnya.. even aku tau n selalu opis tu.. tp nk bwk keta n parking lagik.. maklum la.. kat tgh2 pusat bandar KL. d most accessibility is by public transport la.. LRT. tp klu dr s.alam.. aku nk gi amik mana plak LRT ni.. apapun tgh rayu hby utk antar aku gi i/v esok. dah lama dia tk temankan aku gi i/v ni.. selalunya aku main redah sendirik je.. tp kali ni.. terpaksa jugak mintak bantuan 999 fr my hby!!! terpaksa... le dia ponteng keje.. kesian dia.. sbb aku.. terpaksa dia susahkan diri pulak.. tp nk buek camno.. nk rejek i/v tu.. aku dah confirm date/timing plak! ish.. ish.. ish... apapun.. after lunch nnt.. kena prep sikit utk esok. so.. skrg kena la start wat keje...
3. sblm sign out.. nk citer sikit.. mlm tadi tengok citer the proposal.. sandra bullock, SB n ryan reynolds, RR tu.. tengok online ler... citer ni.. rls in 2009.. kira baru jugak! citer best..
kisah SB ni boss garang, and RR tu as her PA @ secretary. so.. utk elakkan kena buang keje, dia pun kata la dia akan kawin dgn PA dia tu..
masa gi lawat family RR kat alaska nun (not real alaska actually), terus both of them jatuh cinta.. tp tk nk accept n si SB ni.. masa dah nk kawin tu buat pengakuan atas penipuan dorg.. n terpaksa jugak balik ke negara asal dia.. canada. but in d end... biasa la.. happy ending..

ok.. jumpa lagi.. :)

No comments:

Post a Comment