Monday, April 19, 2010

Pedih n sakit ati..

Ati aku sakit.. sejak khamis lepas... tk tau nk luah kan kt mana.. kat sini ok kot.. tk de org kenal...
kejap.. nk jerit!!! arrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
(jerit dlm ati je la..)
istighfar byk2...
agak2nya.. camni ler bila keje mkn gaji.. keje bwh org... terpaksa la rendahkan martabat..
walau tk salah pun.. tk leh lawan ckp.. kena diamkan je.. telan sumer..
hmm.. ntah la.. lawan salah.. tk lawan pun salah jugak.. mcm aku pulak yg bersalah...
sbb b4 dis.. dah penah kena.. tak salah pun.. kena diam2 jugak.. ok la.. nnt sambung balik..
nk gi lunch!!!
sambung balik...
agak2nya itu org ckp.. lebih baik bukak bisnes sendiri.. sendiri bos, sendiri la kuli..
pandai2 la usaha camna nk majukan bisnes tu.
tp masalahnya.. aku ni.. tk pndi nk berniaga.. n tk de idea langsung psl bisnes ni..
org ckp.. otak tk berkembang ke arah bisnes... camna ek????...
ingatkan balik lunch tadi dia masuk sorg2 tp ber-ramai2 plak.. maklumla org tk leh idup sendiri... berdikari..
dia tk tau ke.. kat sini.. org len bukan nk sgt berckp ngan dia tu.. tp terpaksa..
ye la.. sapa tahan dgn perangai singa dan angin tk bertempat tu.. bila org lain ckp.. tk nk terima..
ckp dia jer yg betul.. itu sbb bila dia bercerita dgn aku.. aku tadah telinga je.. nk komen2 lelebih.. malas.. patutla.. pakcik layan dia cam hampeh!!!
sebut psl bisnes.. bisnes apa ye yg boleh dibuat??? hmmm......

No comments:

Post a Comment