Wednesday, April 21, 2010

jammed

22/04/2010 - 13.15pm
ari nih.. aku masuk opis lmbt.. almost 9.30.. gara2 jem teruk kat hicom. ikutkan dah smpi awal tp jem start dr tol LDP - USJ. traffic lite kat proton tu.. ada pak polisi jaga.. siap tutup ngan kon2 lagik, alau kitorg suh ikut kemuning-sri muda.. dah la den tk tau nk lalu kut situ.. berpusing2 jugak.. pun jem teruk jugak.. :p
apapun.. balik ttp 5.30.. kena kejar amik budak2 ni pulak!
ckp pasal budak2 ni.. smlm masa amik dorg kat taska.. nursery taker tu.. komplen lagik psl baqir kencing dlm suar masa tido ptg.. adeh.. nk wat camna ek.. aku marah2 jugak la baqir.. pastu sbg denda.. dia tk leh minum susu botol masa nk tido.. langsung tk mintak.. ingatkan tk nk pakaikan pampers.. tp finally pakaikan jugak.. even dia tido sekatil dgn abg2 dia.. klu aku tau, ayah dia balik mlm tadi.. mmg tk pakaikan.. sbb ayah dia rajin angkat, bawak tido sekali..
hmm.. skrg nk kena train tk pyh pakai pampers mlm2 pulak. 1st time ari tu.. tk pakai.. (terlupa nk pakaikan), ok je takde kencing. pastu kali ke 3 kat kg... masa lepas kenduri aritu.. aku dek terlampau letih sgt.. tak sedau smpi ke pagi.. tengok2 dia 3 beradik tido kat atas kapet depan tv.. abih lencun. then kali 3... kat umah nilai ni.. ayah dia ada.. so aku tk bagi la pakaikan pampers.. belum pukul 12 dah kencing dlm suar.. kejutkan, siram sikit2, tukar baju.. then sambung tido..
pastu pg tu.. terkencing jugak... ish..ish..ish..

No comments:

Post a Comment